مزایای چاپ کتاب 

مزایای چاپ کتاب

مزایای چاپ کتاب

مزایای چاپ کتاب یک فضای گسترده و بی انتهاست و شاعرین، رمان نویسان، مترجمین، اساتید حوزه پژوهشی و دانشجویان می توانند با چاپ و به رشته تحریر درآوردن آثار خود همزمان حداقل از 3 الی 4 مزیت چاپ کتاب بهره مند گردند. به شما تاکید میکنیم که اگر مترجم هستید با اقدام به موقع چاپ اثرتان میتوانید اولین نسخه ترجمه شده کتاب مورد نظر در بازار باشید و از رقبا پیشی بگیرید. اگر مولف هستید و به دنبال کسب شهرت با انتقال اندیشه خود علاوه بر کمک به آگاه سازی افراد بعنوان نویسنده در جامعه شناخته خواهید شد. اگر هدفتان از چاپ کتاب کسب درآمد است طی قرارداد با یک انتشارات زبده (پژوهشگربرتر) با صرف زمان، انرژی و هزینه پایین می توانید فروش چند برابری داشته باشید و نهایتا اگر پژوهشگر یا دانشجو هستید با تبدیل مقالات علمی و یا پایان نامه تان به کتاب در تیراژ پایین میتوانید موجب ارتقای رزومه سریع و به راحتی شوید. اما برای رسیدن به هرکدام از این مزایای چاپ کتاب مهمترین امر انتخاب ناشر معتبر و ماهر است.

کتاب نوشتن فواید مالی، اجتماعی و روانی متعددی دارد. به همین دلیل افرادی که درباره یک موضوع فرهنگی، علمی یا ورزشی اطلاعات کافی یا دانایی دارند اقدام به نوشتن کتاب می کنند. شاید شما هم قصد نوشتن یک کتاب جامع و مفید داشته باشید پس دانستن فواید چاپ کتاب یکی از اطلاعاته مهمی است که مولف باید قبل از ثبت سفارش خود به یک‌انتشارات(پژوهشگربرتر) را بداند.

مزایای چاپ کتاب

مزایای چاپ کتاب برای دانشجویان و اساتید

کسانی که دانشجو و یا عضو هیئت علمی هستند لزومی ندارد که کتاب خود را در تیراژ بسیار بالا چاپ نمایند. ما در پژوهشگربرتر این امر را فراهم کرده ایم و شما می توانید متناسب به هدف خود کتاب چاپ کنید نه بر اساس خواسته انتشارات، یعنی می توانید از چاپ کتاب حتی 10 نسخه و ارزانترین قیمت چاپ کتاب در انتشارات ما نهایت استفاده را نمایید تا امتیاز لازم برای تقویت رزومه را به راحتی در کمتر از 1 ماه کسب نمایید، با این حال پژوهشگربرتر از دانشجویان و اساتید و نخبگانی که موضوع های جذاب و ارزشمند در بر دارند استقبال و حمایت کامل به عمل می آورد.

تبدیل جزوات درسی اساتید و دبیران به کتاب علمی

همه ی ما در طول دوران تحصیلمان، با جزوات و نوشته های نامرتبی که در کلاس هایمان از تدریس اساتید یادداشت میکردیم ناراضی بودیم و شاهد سختی‌ها، مشکلات و بی نظمی های این روش بوده ایم.

حال آن که معلمان و اساتید می توانند با چاپ مطالب خود(جزوات) در قالب کتاب، از این بی نظمی ها کاسته و البته علاوه بر این موضوع، چاپ جزوات ارزش های دیگری نیز دارد که به توضیحشان می پردازیم.

مزایای چاپ کتاب

اولین و مهم ترین مزیت چاپ جزوات، افزایش اعتبار آن استاد یا دبیر در بین دانشجویان و همکاران‌ می‌باشد. اضافه شدن کتاب به رزومه فرد ، در همه جنبه های شغلی و تحصیلی وی تاثیر مثبت می‌گذارد. اگر دبیر مشغول تدریس در یک آموزشگاه خاص باشد، چاپ جزوات با برند آن آموزشگاه یک تبلیغات مثبت برای آن آموزشگاه نیز محسوب می‌شود.

دومین مزیت چاپ جزوه در قالب کتاب این است که آن اثر پایدار و ماندگار خواهد شد و در طی سالیان دراز قابل استفاده خواهد بود و نهایت به یک ویرایش جزئی نیازمند خواهد بود. حال آن که هنگامی که دانشجویان یا دانش آموزان با جزوه های پراکنده دست نویس یا حتی چاپی به تحصیل مشغول باشند بعد از گذراندن آن مقطع، جزوات را یا دور می اندازند یا به نحوی از دسترس خارج می کنند و اگر در مقاطع بالاتر به آن ها نیاز داشته باشند با مشکل جدی مواجه می شوند. اما اگر جزوات در قالب کتاب چاپ شده باشد این مشکل نیز بر طرف خواهد شد و آن ها هرگاه اراده کنند یا نیاز داشته باشند می توانند از مطالب مجددا استفاده نمایند.

سومین مزیت این است که مطالعه از روی کتاب بسیار آسان تر می باشد و اشتباهات علمی در جزوات، با چاپ آن ها در قالب کتاب به حداقل می رسد. مزیت های تبدیل جزوات به کتاب را عنوان کردیم.

مراحل چاپ آن را تشریح می کنیم:

– همانند چاپ سایر کتاب ها، اولین مرحله تایپ و ویرایش و صفحه آرایی می باشد. پیشنهاد می شود که اساتید جزوات را به صورت دست نویس تحویل ناشر دهند تا ناشر آن ها را با اصول صحیح تایپ کند. در مراحل مختلف ویرایش نیز علاوه بر ویرایش ادبی باید ویرایش علمی و محتوایی نیز صورت گیرد که مشخصا بر عهده فرد متخصص در آن زمینه است. ویرایش علمی کمک می کند که اشتباهات علمی کتاب به حداقل برسد.

– اخذ مجوز های لازم که توسط انتشارات (پژوهشگربرتر) اخذ می شود.

– جلد کتاب شما که با جدید ترین روش های روز دنیا توسط گروه چاپ و نشر پژوهشگربرتر طراحی می شود.

– پس از طی شدن مراحل صفحه آرایی ، طراحی جلد کتاب و دریافت مجوزهای لازم، که به طور خلاصه توضیح دادیم، به مرحله چاپ و توزیع کتاب می رسیم. تعداد تیراژ چاپ کتاب بنابر درخواست مولف می باشد، معمولا کتاب آموزشی اساتید و دبیران در تیراژ پایین تری نسبت به سایر کتاب ها چاپ می شود. اساتید و دبیران می توانند ابتدای شروع سال تحصیلی یا ترم تحصیلی، به تعداد دانشجویان آن سال یا ترم سفارش چاپ دهند و بنابراین، بر انداز اقتصادی نیز برای آن دبیر یا استاد خواهد داشت.

پس در انتها مشاهده می کنید که چاپ جزوات در قالب کتاب مزیت های بیشتری نسبت به جزوه دست نویس یا حتی چاپی دارد.

براي مشاهده ي محاصبه گر قيمت و سفارش چاپ کتاب کلیک کنید

 

 

مشخصات این مقاله 

این مقاله را اشتراک بگذارید 

مقالات بیشتری مطالعه نمایید 

وبلاگ آموزش در زمینه چاپ و نشر کتاب